lørdag 2. mai 2015

Livet






Livet kan være så rått og brutalt... 

Jeg har akkurat mistet min gode og snille pappa. 
Han har kjempet mot kreft den siste tiden. 

Jeg har arvet alle mine kreative gen fra denne fantastiske mannen, 
og han har vært min gode hjelper og støtte i alt jeg har gjort. 
Han var en tusenkunstner, utrolig dyktig og kreativ. 




Det har vært stille fra Hverdagsbloggen en stund, 
men jeg kommer sterkere tilbake. 

Kjekt å se at dere besøker bloggen selv om 
det går litt tid imellom innleggene. 


Ønsker deg gode mai-dager! 




3 kommentarer:

  1. Så veldig trist å høre. Kondolerer. Det er svært tøft å miste en forelder.
    God klem

    SvarSlett
  2. Så leit å høre :( Ja, livet kan være brutalt og urettferdig.
    Ta vare på alt det flotte du har fått av han.

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  3. Så trist å lesa.. Aldri kjekt å mista nokon, og spesielt ikkje dei nermaste.. :(
    Håpar det går bra med deg, og ta vare på alle godt minnar! :)
    God klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!