tirsdag 17. februar 2015

En favoritt








Av alle mine DIY-prosjekter er dette en favoritt! 
Oppbevaringspose sydd i papir, med innerpose i stoff. 







Du kan se denne DIYen (med fremgangsmåte) på trykk i nyeste BoligPluss. 
(Superstas å få samarbeide med favoritt-magasinet!) 

Litt stille på bloggen for tiden, rett og slett fordi det skjer så mye i livet ellers!  
Følg meg gjerne på Instagram (@hverdagsbloggen) eller på facebook 
(facebook.com/hverdagsbloggen,) der er det litt mer livstegn :) 



Ønsker deg en god uke! 




'


1 kommentar:

  1. Denne var veldig kul! Takk for din alltid så inspirerende blogg :) du er god! Også du, ....så har jeg litt smådårlig samvittighet, rett og slett fordi jeg skulle skrevet til deg for lengst, og særlig etter en kommentar du la inn på mitt forrige innlegg, der du skrev noe som rørte meg til tårer...ett eller annet om at vi nok er litt like og at du skulle likt å ha en som meg i livet ditt. Da gråt jeg og ble så rørt - for vet du, det er såå gjensidig. Kan vi ikke treffes en gang, da? kanskje dere reiser sørover av og til...eller...? ;) anyway, jeg er åpen for det altså! Håper du har det fint kjære deg, og at dagene er fylt av gode ting (du skriver at livet er travelt...dvs slik leser jeg det og kjenner meg igjen i ;)). Håper du koser deg med den lille og at du får sove på nettene...hehe...
    Selv har jeg det ok, men totalt uten overskudd...skjer litt mye her og, og ikke bare av det gode...sånn litt utenfor oss, men likevel nært. Ønsker deg en flott uke videre, mange gode klemmer til søteste du <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!