onsdag 7. januar 2015

På Facebook!






Endelig har Hverdagsbloggen kommet på Facebook! 

På facebooksiden får du oppdateringer jevnlig, 
med kreative tips, DIY prosjekter, 
og linker til bloggen, til både gamle og nye innlegg. 

Om du liker facebooksiden får du  DIY-inspo rett inn i feeden din! 
Det enkle er ofte det beste! Hurra!! 





I tillegg er jeg selvfølgelig tilgjengelig for spørsmål via denne siden, 
både igjennom kommentarfeltene og også igjennom personlige meldinger. 


Gleder meg til å inspirere igjennom Facebook! 

Lik siden om du liker bloggen! 
Trykk på linken her for å komme til siden, 
eller bruk facebook-knappen i menyen. 


Ha en fin kveld!

PS: Lover å komme med et nytt prosjekt snart!



2 kommentarer:

  1. ....og jeg som ikke er på facebook....Men fint at du er det ;) for da kan mange flere få følgt med på fineste bloggen din! Godt nytt år forresten, jeg håper juleferien har gitt deg glede og kos og at det nye året har begynt bra? Ønsker deg en skjønn kommende uke sammen de som du er gla i - og alt det du holder på med - også tastes vi plutselig. Mange klemmer din vei <3

    SvarSlett
  2. Supert med Facebookside, det er lurt for å nå ut til enda flere :)
    Siden du er så søt og snill og lenker til bloggen min i bloggrollen din ute til høyre her, lurer jeg på om du kan endre bloggadressen siden jeg har flyttet den? Jeg får noen besøk fra deg, og det setter jeg stor pris på, så supert om du kan endre :)
    Ny adresse er www.kreativ-i-tetblogg.com. Om den ikke funker, prøv www.kreativ-i-tetblogg.com/feed

    Tusen takk!

    Klem AM :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!