fredag 28. november 2014

Snart jul!






Fjorårets adventsstake så slik ut her hjemme hos oss. 
Favorittlysestaken fra Kremmerhuset fikk fine stjerner i fimoleire,  
trykket ut med en pepperkakeform. Tallene er skrevet på med mørk tusj. 

Kanskje en idé for din adventsstake i år? Du har fortsatt noen dager på deg!  
Anbefaler fimoleire, du kan lage massevis av fin julepynt med den! 







Desember og adventstid nærmer seg med stormskritt! 
Mitt mål er å stresse ned og kose meg med pynting, 
(litt) baking, julegavehandel og innpakking... 
Derfor tar jeg i år, som alltid, blogge-fri i desember, 
nå står familie, kos og kvalitetstid i fokus. 

Men om du vil kan følge med på Instragram (@hverdagsbloggen,) 
der vil det fortsatt komme tips og inspirasjon fra meg. 


Vil ønske alle mine fine følgere en deilig adventstid! 
Ta vare på deg selv og de rundt deg. 



Blogges igjen i januar!








5 kommentarer:

  1. Åå, så lurt å lage pynten av fimoleire :)
    Tusen takk for tipset!

    Ha en flott førjulstid og kos deg masse :)

    SvarSlett
  2. Sånn fimo-leire lekte jeg meg også med i fjor - kjempe fint :-) Og tusen takk for nydelig kommentar hos meg. Så kjekt at noen fortsatt titter innom etter to måneders pause. Blir en rolig blogge-desember her også. Håper du har det bra og får en fin mandagskveld. Klem fra Monica.

    SvarSlett
  3. Kjære gode du! TUSEN takk for gode ord på bloggen min, og vet du noe, jeg har savnet deg - lurt på hvordan du har det, hva som har skjedd i livet ditt og om når den lille kom til verden...og tenk det, der er du, med en liten en...omtrent like gammel som min!! Fortell mer, hvordan går det med deg som nybakt mamma - og med lille (gutt eller jente...? husker ikke helt...) ? Jeg håper dere har det fint alle sammen og at adventstiden er god :) og så må jeg si at som alltid, selvom det er lenge siden sist, så er det så godt å komme inn hit hvor det bare oser kreativitet. Digger! Ønsker deg skjønne dager, fine du. Jeg koser meg glugg om dagen...min lille er 4 mndr og det er verdens beste alder :) god klem til deg

    SvarSlett
  4. Ønsker deg og dine en riktig God Jul! :) I dag fikk jeg ferie og det var skjønt etter en travel høst. :) Klem

    SvarSlett
  5. Innom med en juleklem. Må du og dine ha en velsignet julehøytid <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!