fredag 7. november 2014

Nytt print!






Av og til får jeg veldig behov for å skifte ut bildene mine. 
Forandring fryder, virkelig! Og fine prints blir jeg aldri lei av... 


Jeg har laget et enkelt print 
men et favorittsitat fra en herlig film. 
Kanskje du kjenner det igjen?! 







Lyst på en utgave av dette printet?
Kanskje en perfekt julegave? 

Du kan kjøpe det digitalt, eller på papir. 
Send meg en e-post for å få mer informasjon,  
eller legg igjen en liten kommentar her på bloggen.  


Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger dere gir meg! 
Og takk for interessen både for prosjektene mine og produktene. 

Hverdagsbloggen har rundet over 200.000 sidevisninger, 
og jeg er takknemlig, ydmyk og glad for å kunne dele  
små og store prosjekter med alle dere fine leserne!  

Følg gjerne bloggen på Instagram: @hverdagsbloggen
(der skjer det litt mer enn her...)  


Ha en god helg!





3 kommentarer:

  1. Kjempeflott! Jeg laget et print av det samme sitatet tidligere i høst, en gave til mannen. ;) God helg og takk for all den herlige inspirasjonen du gir! :)

    SvarSlett
  2. Kjempekul! Er ikke flink på sitater - mye av årsaken til det er at jeg ikke har tid nok. Skulle gjerne hatt 48 timer i døgnet... :) Så mye som alltid må gjøres først før jeg får tid til å bare være kreativ.
    Inspirerende innlegg! Fikk meg til å ville starte å lage egne print... :)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott print - kreativ er du:)

    Ønsker deg en finfin søndag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!