mandag 10. november 2014

Juleprosjekt: Trolldeig







Tenker du at trolldeig hører til 90-tallet, og er forbeholdt barn? 
På ingen måte! Trolldeigen er tilbake!  


Jeg har laget kule tags av trolldeig, nemlig!  
Jeg har trykket de ut med pepperkakeformer, og malt de i hvitt og kobber. 
Noen skal få henge oppe og pynte frem mot jul, på en grein eller et tre, 
andre skal knyttes på julegavene som snart skal handles inn. 









Jeg LIKER trolldeig jeg! 

Gjør du? 

Velkommen til nye følgere,  
både her og på Instagram! 

Stas å kunne dele prosjektene mine med dere! 



Ha en god uke!






6 kommentarer:

  1. jeg kom også til å tenke på trolldeig her om dagen.
    Prøvde meg på sånn fimo leire, men vakke fornøyd med resultatet :)
    Trolldeig hører oppveksten min til :)

    SvarSlett
  2. Etter å ha sett dette lille prosjektet ditt, må jeg si meg enig - Jeg DIGGER trolldeig. Denne flotte DIY må helt klart prøves. Tusen takk for inspirasjon :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy å høre!! Tusen takk for koselig tilbakemelding :) God helg!

      Slett
  3. Fin inspirasjon :) Hvor har du kjøpt kobbermalingen?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Mari! Tusen takk, så hyggelig at du ble inspirert! Kobbermalingen er fra Søstrene Grene. God helg til deg! :)

      Slett
  4. Åh, jeg vil lage sånne også! :D Hurra for kreativ inspirasjon!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!