onsdag 1. oktober 2014

Jungelmagneter DIY






Endelig et nytt gjør-det-selv prosjekt herfra! 

Nå har lillebror blitt en måned gammel og vi nyter dagene sammen. 
Og så koser selvfølgelig mor seg når hun får litt ledig tid til et kreativt påfunn! 

Jeg har laget magneter av jungeldyr i plast. 
Dyrene er kjøpt billig på Biltema, de er skjært i to med en skarp kniv 
og malt med deilig kobbermaling fra Søstrene Grene. 








Magnetene er små og runde, fra Panduro. 
De har jeg limt inn i hulrommet på baksiden. 


Jeg LIKER de! 
Gjør du?! 





Ha en god oktoberdag! 



PS: Jeg har laget magneter to ganger før. 
Magnetskyer som du finner her, og fotomagneter, her. 



4 kommentarer:

  1. Herlige magneter!
    Kos deg videre hjemme i permisjon, tiden går fort! :) I dag besøkte jeg de skjønne, små nevøene mine, tvillinger, og de har allerde rukket å bli fire måneder. <3

    SvarSlett
  2. De magneter er fine og sjove. God idé.

    SvarSlett
  3. Stilige magneter! :) Ønsker deg ei riktig god helg!

    Smil fra Lite hi

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!