fredag 10. oktober 2014

Grafisk diamant DIY







Jeg elsker grafiske bilder, 
elsker diamantformen og elsker marmor. 
Dette gjør-det-selv prosjektet inneholder alt sammen! 








Jeg har brukt kontaktplast med marmor-look fra Panduro (denne) 
og klippet til ulike trekanter som sammen danner en stilisert diamant. 

Malen til diamanten fant jeg her. 

Ved å printe ut malen og klippe ut de ulike trekantene 
ble det enkelt å tegne opp og klippe ut nøyaktige biter i kontaktplasten. 
Jeg brukte en linjal for å få avstandene riktig når alle bitene skulle monteres. 



Enklere blir det ikke!



PS: Nå finner du Hverdagsbloggen på Instagram med egen profil.


Følg meg gjerne der! @hverdagsbloggen





Måtte helga bli god!



NB: Dette bildet er til salgs! Ta kontakt på e-post 
eller legg igjen en kommentar om du er interessert. 




3 kommentarer:

  1. Knallfin!!
    Du er flinkis:)
    Og så gøy at du har kommet deg innom instagram og, juhuuu:))

    SvarSlett
  2. Dette var en brilliant ide!! Dette skal jammen prøves :-) takk for inspirasjon <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!