lørdag 18. oktober 2014

Diamant i betong DIY






Her kommer enda et innlegg med den knallfine diamantformen! 
Denne gangen har jeg støpt en diamant i betong. 







Jeg blir alltid så glad når jeg finner kule DIY prosjekter som andre har delt. 
Denne kjempestilige ideen fant jeg på en helt fantastisk blogg, her. 
Trykk på lenken for å finne både mal og  fremgangsmåte. 
Happy Looks Good on You - herlig bloggnavn!  



Røff betong - perfekt nå på høsten! 



Ha en nydelig lørdag!



PS: Hverdagsbloggen har fått egen konto på Instagram nå. 
@hverdagsbloggen (Du kan fortsatt følge torilfn, min private konto.) 


5 kommentarer:

  1. oi oi oi!!! :) Den var RÅLEKKER!!! :)
    Dette må sjekkes ut. ;)
    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Utrolig flott og tøff! Ramma i bakgrunnen var veldig søt. Fin lørdagskveld til deg! :)

    SvarSlett
  3. Den var bare HELT RÅ!!! må nok herme gitt :-)... Kan ikke så mye om sement jeg - får man kjøpt en liten pose på byggvaren tro?... eller?

    SvarSlett
    Svar
    1. Det får man Lisa! Får kjøpt 25kg for under hundrelappen... Muligens ikke like finkornet som den hos hobbybutikkene, men den funker veldig bra likevel syns jeg! Jeg har brukt fra byggvare :) Da har man til maaaange prosjekt! ;)

      Slett
    2. Og du..TAKK for skryt! ;)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!