søndag 21. september 2014

Utfordring: DIY-idé







Hiver meg med på BoligPluss sin utfordring denne måneden: 
Vis oss din beste DIY-idé (les mer om utfordringen her.) 


Dette er min favoritt DIY-idé akkurat nå. 
Elsker Norgesglass og elsker kobber! 
Kul og praktisk oppbevaring. 










Jeg digger gjør-det-selv-prosjekter så denne utfordringen er helt etter mitt hjerte. 
Massevis av inspirasjon å hente fra alle de fine bidragene. Ta en titt da vel, 
og gi gjerne en stemme til mitt bidrag hvis du liker ideen min! 
Du kan følge linken til høyre i menyen på bloggen for å stemme. 


Tredje og siste tema-innlegg på bloggen kommer om noen dager  
og inneholder enda flere DIY-tips med Norgesglass. 




Ha en nydelig uke!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!