onsdag 24. september 2014

Tema: Norgesglass (DIY)








Norgesglass er knallfine i seg selv, 
men også utrolig morsomme å leke seg med! 

Jeg er veldig glad i gjør-det-selv prosjekter med Norgesglass. 
Her kommer noen av mine favoritter. 

Trykk på lenkene for å komme til innleggene. 



















Glasset med kobber-ringen er min favoritt DIY for tiden, 
derfor er jeg med i månedens BoligPluss utfordringen med denne. 
Følge denne lenken her for å komme til utfordringen. 
Temaet er "gjør-det-selv," og her er det masse inspirasjon å finne! 
Gi gjerne en stemme til ideen min om du liker den!  



Håper du fikk noen nye Norgesglass-tips! 








1 kommentar:

  1. Flott inspirasjon - alt man kan klare å lage av et glass :-) Ønsker deg og dine en glad høstferie. Klem fra Monica.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!