tirsdag 2. september 2014

Papirposer DIY








Her kommer enda et av sommerens DIY-prosjekter.


Gjenbruk liker vi! Så hvorfor ikke sy kule poser  
av brukte bæreposer i papir?! 









Jeg tok utgangspunkt i denne oppskriften her når jeg sydde mine, 
men siden papiret var nokså stivt i seg selv, så sydde jeg ingen innerpose. 
Det er forresten kvadraten i bunnen som bestemmer størrelsen på posen, 
verdt å merke seg! Den øverste kanten valgte jeg å brette ned, ikke sy. 


Bruk de til oppbevaring eller til planter. 
NB: Husk at posen ikke tåler vann. 


Tidligere har jeg sydd en papirpose med tekstilstoff på innsiden. 
Den ble laget av en IKEA bærepose. Innlegget kan du se her. 


_______________


Nå har lillebror endelig kommet! 
 Vi nyter denne første tiden sammen 
som familie på fire. Herlig! 

På bloggen vil det komme noen tema-innlegg 
i tiden fremover (mens jeg er i den deilige, lyseblå babyboblen.)  
Noen av mine DIY favoritter samlet. Stay tuned! 




God kveld til deg som er innom!




4 kommentarer:

  1. Gratulerere sååå mye med babygutten :) Nyt tiden alt du kan, den raser jo avgårde og vips er han også stor ;)
    Kul idè og bruke papirposene til noe også :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Velkommen til verden til den lille og store gratulasjoner til dere! :)
    Papirposer er kjempeflott og tøft!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med prinsen:)
    Papirposen er kjempetøff - akkurat slik jeg liker det. Takk for tips.
    Papirposen med stoff på innsiden var også en knaill ide - skal så
    absolutt prøves ut:)

    Ønsker deg en fortsatt fin dag og kos deg med den lille:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. Så lurt ! Trur jammen eg må sy nokre slike til blomsterpottene mine, litt forandring skadar jo aldri :)

    Gratulera så mykje med ny skjønnas i familien :) Nyt tida, den går så alt for fort! :)

    Gina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!