mandag 4. august 2014

Vannflaske DIY







Da vi fikk denne fin-fine glassflasken i hus, 
(med kjempedeilig Liereple eplemost - namnam!) 
så tenkte jeg at denne måtte brukes som vannflaske. 

Da ble det tid for et raskt DIY-prosjekt!  







Det første jeg gjorde var å legge flasken i vann for å få borte etiketten,  
etter det vasket jeg flasken i oppvaskmaskinen.  






Videre klippet jeg ut bokstaver i maskeringstape, limte de på flasken,  
og kledde toppen og bunnen med papir tapet fast med maskeringstape.  







Når dette var gjort fikk flasken noen omganger med frostet spray. 
Frostet spray får du hos Panduro, Biltema, Clas Ohlson og lignende steder. 
Helt til slutt fjernet jeg maskeringstapen forsiktig med en pinsett.  


Ta-da! Vanskeligere var det ikke! 

NB: Flasken må vaskes for hånd, ikke i maskin. 


Tusen takk for alle fine tilbakemeldinger jeg får 
på prosjektene mine! Dere inspirerer meg! 

Ønsker deg en god uke!







3 kommentarer:

  1. Lurt (!) og skikkelig stilig ble det!
    Du har så mange flotte DIY`s! Bli gjerne med på link-up på min DIY- og gjenbruksblogg:
    www.sakssteinpapir.blogspot.no

    Klem fra
    Lena

    SvarSlett
  2. Kjempe kuul flaske! Her i huset gjør vi oss klar til å reise på en liten norgesferie i morgen ;)
    Fin kveld til deg ♡

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!