fredag 15. august 2014

Loppis-skatt








I sommer var vi innom et loppemarked på Østlandet 
og en nydelig glasskuppel med fasetter fikk bli med oss hjem. 





Ser for meg at denne en gang har tilhørt en taklampe. 
Min tanke var å bruke kuppelen som vase. 
Sprayet i deilig, deilig kobber!  





Når høsten kommer snikende så kommer også behovet for varmere 
farger hjemme. Den skinnende kobberfargen er perfekt for høst og vinter! 

Elsker de nydelige fasettene i "vasen" min, 
og er superfornøyd med makeoveren. 


En ekte skinnende loppis-skatt! 


Kanskje finner du også en glasskuppel eller to 
som kan få nytt liv som vase eller telysholder? 



Ønsker deg en fin loppis-høst!





6 kommentarer:

  1. Stilig den ble da! :) Jeg har akkurat kjøpt inn spraylakk, så tror jeg må på bruktbutikken å finne en slik en! ;)
    Fin fredag til deg!
    klem

    SvarSlett
  2. Den her er heeeelt nydelig! Jeg gleder meg til loppissesongen begynner igjen og jeg kan finne slike skatter.

    SvarSlett
  3. Så utrolig fin den ble!
    GOD HELG! :)

    SvarSlett
  4. Den ble utrolig fin og flott! :) Loppemarkeder er kjekt! Jeg har også et par glasskupler som jeg bruker som vaser / lykt - de er bare helt nydelige! Fikk lyst til å gi mine en makeover også! Får spekulere litt på fargevalg ;)

    Fin kveld til deg! Klem

    SvarSlett
  5. Så fin!!
    Blir jo ikke feil med kobberspray ♥

    Fortsatt veldig lei meg og litt irritert på at jeg ikke får opp dine innlegg i min feed altså!! Lurer på hva som skjer der... ?? Men, men, når jeg først er innom så får jeg meg en skikkelig scrollerunde da:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!