onsdag 30. juli 2014

Hot or not? (DIY)







Mannen min mener at man  
ikke kan "tulle" med Norgesglass. 

Hva mener du? 










Glasset kan brukes til all mulig oppbevaring,  
på badet til sminkekoster, neglelakker, tannbørster, 
på kjøkkenet til te, pasta, syltetøy, sugerør, bestikk eller lys, 
eller på skrivebordet til penner, blyanter og den slags.  
Glasset kan også brukes som vase eller telysestake. 


Jeg har brukt kobberspray fra Panduro, 
superfornøyd med den! 


Liker den nye looken på den gamle klassikeren! 
For mer fin-fin Norgesglass-inspirasjon 
sjekk ut "Norgesglasset" på Pinterest og Instagram. 



PS: Mannen min har endret mening etter denne DIYen! ;)



Nyt dagen! 




4 kommentarer:

  1. Wow, absolutt hot!!;-) Rett og slett lekkert :-)
    Ha ein fin kveld!
    Gina

    SvarSlett
  2. Her må jeg si at du får min stemmen!! Sorry,mannen...:-)

    SvarSlett
  3. Man kan tulle med alt. Dette ble jo "dritkult.
    Mener litt pimping av Norgesglass gjør dem enda mer populære,
    bare tenk på Norgesglasslampene. Tror ikke de ble mindre etterspurte
    etter at de ble kjent.
    Klem fra Marit

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!