tirsdag 17. juni 2014

Kule korkunderlag







Korkunderlag er både praktisk og billig. 
Og malt i kult geometrisk mønster blir underlagene knallfine også! 
Jeg malte mine i en deilig sommerfarge. 








Korkunderlagene mine er fra Søstrene Grene og er til kopper og glass, 
vet at Ikea også har slike. Det finnes også kuvertbrikker og gryteunderlag i kork. 

Tape i vei med maskeringstape og mal i de fargene du ønsker! 
Jeg har brukt akrylmaling til mine, og jeg malte to strøk.  

NB: Husk å vente til de er helt tørre før du bruker de! 



Takk for alle gode tilbakemeldinger på prosjektene mine, 
og hjertelig velkommen til nye følgere! 


 Dere inspirerer meg! 






2 kommentarer:

  1. Så mye gøy og dekorativt du finner på! :)
    God tirsdagskveld! :) Klem

    SvarSlett
  2. Åhh, så fine farger og kjempesmart ide!

    Ønsker deg en god helg!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday



    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!