fredag 9. mai 2014

Marmor makeover







En veggklokke som ikke var i bruk lenger  
ble plutselig ny med litt marmor-kontaktplast! 


Nå elsker jeg klokken! 





Kanskje du har en klokke liggende som kunne trengt en fornyelse? 


Du kan også lage din egen marmorklokke ved å bruke en finérplate 
og kle den med kontaktplast. Urverk og visere finner du hos Panduro, 
samme sted som de selger den fantastiske kontaktplasten! 



Nydelig helg til deg!




PS: 150.000 sidevisninger?! 
Takk til alle trofaste lesere. Dere inspirerer meg! 





7 kommentarer:

  1. Du finner på så mye lurt, spennende, gøy og fint! :)
    Ønsker deg en god helg! :)

    SvarSlett
  2. så stilig, ser slike klokker er bra dyre:-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig stilig det ble! :) Og kjempelurt!

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Den var superfin! Jeg sugler etter marmor-benkeplate på kjøkkenet, en vakker dag ;) Håper du får en flott mandag og TAKK for kommentar hos meg - du gledet :) Klem Monica.

    SvarSlett
  5. Ser at dette innlegget er skrevet i 2014, men håper du får opp denne kommentaren likevell :O Jeg lurte på hvor denne hyllen er fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Ida :) Hyllen er fra IKEA!

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!