fredag 2. mai 2014

DIY Marmorfliser





Marmoren er tilbake i interiøret! 
(Enten du liker det eller ei....;)) 

Jeg er en av de som synes marmor er nydelig! 

Ved å bruke billig kontaktplast kan du  
forandre kjedelige overflater til knallfin marmor! 







Jeg har dekorert noen fliser i keramikk.  
Verdens fineste bordskånere for kopper og glass, 
eller et perfekt lite lysfat. Fiiiiine! 

Jeg satte møbelknotter under mine, for å beskytte underlaget. 
Både flisene og kontaktplasten er fra Panduro. 



Ønsker deg en god mai-helg!





2 kommentarer:

  1. Hei, så søte marmorbrikker! De så jo overraskende ekte ut! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg, Toril. Vet ikke om jeg akkurat kan påstå at jeg har så forferdelig grønne fingre på matdyrkingsfronten....tror jeg heller skal kalle det litt begynnerflaks, siden det var første gangen, men motivasjonen var hvertfall på topp:). Men det var gøyere enn forventet å følge med på utviklingen, og få litt avkastning var skikkelig bonus:))). Vi har begynt å lage i stand en kjøkkenhage bak i hagen, som egentlig var planen i fjor, men det rakk vi ikke... men fått ekstra mersmak på å dyrke litt spiselig nå. Og ungene synes jo at det er veldig gøy, og vi voksne ble som unger:))). Så satser på at sneglene er snille:).

    SvarSlett
  2. Så fine <3
    Jeg har vært på jakt etter marmor-kontaktplast, men både den lokale hobbybutikken og panduro var utsolgt :( Så da får liknende prosjekter vente!

    Ønsker deg en fin tirsdag!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!