søndag 13. april 2014

DIY fuglereir





Hei på deg! Håper søndagen har vært fin! 


Jeg har laget et lite fuglereir ikveld, 
perfekt til betongeggene som jeg viste i forrige innlegg. 





For å lage reiret brukte jeg myke, tynne bjørkegreiner. 
De har massevis av skudd, så kanskje får reiret mitt fine 
grønne blader iløpet av påsken? 






Jeg begynte med å forme en ytre ring for å markere størrelsen på reiret,  
og deretter fortsatte jeg i midten med en mindre ring,  
videre flettet jeg det hele sammen på kryss og tvers. 



 



Usikker på om en fugl hadde godkjent reiret, 
men det ble mer en godt nok til mitt bruk! 

Reiret skal etterhvert havne som dekor i en lysestake. 


Håper du fikk litt DIY-inspirasjon! 
Fortsatt god palmesøndag til deg som er innom! 


PS: Eggene i betong finner du her. 






4 kommentarer:

  1. SÅ lekker påskepynt!
    Digger kombinasjonen av rå betong og skjør natur!
    Takk for flott inspirasjon!

    God påske fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  2. Så lurt! Det ble veldig fint �� Dette må jeg også prøve meg på. Tusen takk for tipset ��

    Hilsen fargehverdag Gina

    SvarSlett
  3. Så stilig! Digget betongeggene,og kombinasjonen med reir og fjær!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!