onsdag 12. februar 2014

Pause





Det kommer til å bli stille på Hverdagsbloggen en stund fremover. 
Noen av dere har kanskje merket at det ikke har vært så mange nye prosjekter 
å finne her den siste tiden? Det har sin naturlige forklaring... 

Jeg har nemlig en liten skatt i magen! 
På slutten av sommeren blir vi fire i familien. 
Vi er utrolig takknemlige, og gleder oss masse! 






Men i tillegg til å måtte holde avstand fra maling, lim, pussestøv og diverse, 
så har hverken formen eller kreativiteten vært på topp de siste månedene. 
Derfor føles det riktig å ta en pause fra bloggingen nå... 

Håper at Hverdagsbloggen blir brukt likevel! 
Massevis av "gamle" ideer og inspirasjon å finne under etiketten DIY. 


Ønsker deg gode dager fremover! 
Vi går deilige tider i møte. 

Takk til alle trofaste lesere, bloggvenner og følgere. 
Dere inspirerer meg! 




Blogges igjen!



10 kommentarer:

  1. Så herlig!! Gratulerer med lille nurket :-) Gleder meg til å se deg tilbake på bloggen, men kos deg masse i mellomtiden. Håper du får en fin dag - her sitter jeg med sola i ansiktet. Herlig! Klem fra Monica.

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med baby i magen! Nyyyt og kos deg!
    klem

    SvarSlett
  3. Skjønner deg godt,nyt tida❤️eg gleder meg sånn til ultralyd sjølv om det nok heilt sikkert blir 4 jenta:)
    Gode klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  4. Å, så koselig! Store gratulasjoner til dere! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye, i samme situasjon selv, men her er formen stigende, endelig. :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse med en liten i magen :-) Nyt tiden!

    SvarSlett
  7. Nåååå, heldige deg! :) Gratulera så mykje! Nyt tida, håpar energien kjem for fullt igjen :)
    Du kjem til å verta sakna her inne <3
    Klem klem :)

    SvarSlett
  8. Gratulera så møkje! :) Da skal jeg inn å se på litt DIY! :)
    Herligt med en pause, og iallefall når det er noe så flott på gang! :)
    Masse lykke til framover! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  9. Gratulerer såååå mye med baby i magen ♥
    Så koselig, nyt tiden og kos deg ♥
    Lenge siden jeg var innom her hos deg, da
    jeg har hatt en lengre bloggpause, men jeg
    gleder meg til du er tilbake igjen og fortsatt
    følge deg... Klem fra Mette

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye! Godt med bloggpause:)
    Lykke til og nyt tiden!
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!