mandag 6. januar 2014

I gang igjen!



Nytt år, med masse ukjent og spennende i vente. 
Håper du er full av forventning til det som ligger foran! 


Jeg har vært så heldig å starte det nye året med å få noen av 
DIY-prosjektene mine på trykk i januarutgavene av Rom123 og BoligPluss. 
Det er stor stas det! Blir så glad av å kunne dele ideer som kan være til inspirasjon! 


DIY-prosjektene (med fremgangsmåte) finner du under her. 



Koselig å se at Hverdagsbloggen blir brukt også når jeg tar en bloggepause, 
slik som jeg gjorde nå i desember. Jeg har mange flotte følgere! 
Takk for alle besøk og hyggelige tilbakemeldinger! 



Ønsker dere alle et kreativt nytt år!! 

K L E M 





2 kommentarer:

  1. Så flink du er,du inspirerer!
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  2. Så gøy å komme på trykk! HERLIG!

    Takk for veldig koselig kommentar inne hos meg, du er god :)
    Måtte 2014 bli ditt år.
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!