tirsdag 28. januar 2014

Hverdagsbloggen 2år!






Hvem skulle tro at jeg kom til å blogge så lenge?! 

Ingen tvil om at Hverdagsbloggen nå lever sitt eget liv... 
Det gleder meg veldig å se at bloggen er i bruk, at gamle innlegg 
leses like mye som de nyere. Håper dere lesere finner inspirasjon her! 







Her kommer 10 random facts om bursdags-bloggen:


1. Hverdagsbloggen er en DIY og inspirasjonssblogg. 
 Jeg skvetter litt hver gang bloggen puttes i interiør-kategorien... 

2. Hverdagsbloggen har idag 208 innlegg, 
120 av disse er merket med DIY. 

3. Bloggen har idag hatt over 130.000 sidevisninger  
og har rundt 200 faste følgere gjennom ulike plattformer. 

4. Bloggen nådde rekordtall med 5000 sidevisninger på et døgn  
da denne DIYen her ble lagt ut på en interiørgruppe på facebook. 
   
5. Hverdagsbloggen er, og har alltid vært, stengt for Google søk, 
og andre søkemotorer. Spam liker vi nemlig ikke! 

6. Noen av DIY-prosjektene mine har kommet på trykk i flere 
interiørblad den siste tiden. Månedenes tips i Rom123 i januar 2014,  
og ellers to ganger på trykk i BoligPluss det siste halve året. 

7. DIY-prosjektene mine har også blitt publisert på facebookgruppen  
Tips & Inspirasjons til Hjemmet, og på Kremmerhusbloggen. 

8. De tre mest lest innleggene på bloggen er DIY Heklet teppe,  
Alle disse tre er fra høsten 2012, men de har blitt store hitter på Pinterest. 

9. Jeg vant en inspirasjonkonkurranse på facebook  
med et bilde av DIY Pallebenken vår, høsten 2012. 

10. Hverdagsbloggen har på disse to årene fått over tusen kommentarer, 
og ikke en eneste en av disse har vært negative! Tenkt det! 





Det er ingen tvil om at disse to årene med bloggen 
har gitt meg massevis av inspirasjon. 

Håper Hverdagsbloggen har gitt deg også inspirasjon! 



Takk for at DU følger bloggen min. 






4 kommentarer:

  1. Gratulerer med 2 års dag !! Her skal jeg komme innom igjen, første gangen idag :-)

    SvarSlett
  2. Grattis snuppa, veldig bra jobba!! ;) Love you! MaritEN

    SvarSlett
  3. Grattis med 2 års dagen :)
    Håper du fortsetter i minst 2 år til!!
    Vi trenger din inspirerende blogg vet du :)
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulera med to års dag:-) håpar det vert mange fleir, du er så kreativ og flink:-) Kjekk plass å kvile augene når ein treng inspirasjon:-)
    Klem Gina

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!