onsdag 13. november 2013

Til salgs!







Masse kreativitet og malelyst har resultert i flere bilder den siste tiden. 
Har jobbet med ulike teknikker; maling, tegning og bildeoverføring. Veldig gøy! 

Siden jeg ikke har mer veggplass hjemme, og jeg ikke liker å gi bort kunst i gave, 
så legger jeg ut et par av bildene mine for salg her på bloggen. 






Fjær - akryl på lerret, malt og tegnet. 
Størrelse 30x30cm, med en kant på ca 4cm.

SOLGT 





Hjort - akryl på lerret, malt og tegnet. 
Størrelse 30x30cm, med en kant på ca 4cm. 

SOLGT 





Trykk på bildene for å forstørre. Om du ønsker å studere bildene nærmere, 
kan du lagre bildene på din egen pc og forstørre ytterligere. 



Send meg en e-post på torilfn@gmail.com, 
eller legg igjen en kommentar på dette innlegget om du er interessert. 
Sender gjerne bilder i posten, eventuell frakt kommer da i tillegg. 



God onsdag til deg som er innom!





2 kommentarer:

  1. Det var noen veldig fine bilder, spesielt den fjæren! Enig i det med å gi bort kunst – både fordi kunst er veldig smaksavhengig og det kan være lett å bomme på hva man tenker folk faktisk liker å ha på veggen. Men også fordi kunst har høy verdi i seg selv – det er et verk man har brukt tid på! Håper du får solgt bildene dine! :)

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder du har laga,vakre vakre:))
    Håper du får solgt bildene dine og det trur egdu får!
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!