tirsdag 5. november 2013

Jeg er heldig






... som får så fine tilbakemeldinger fra dere leserne mine. 
Jeg blir så glad når noen finner inspirasjon her på bloggen! 





Ellen Slåtta sendte meg en koselig e-post med dette kule bildet. 
Kreativ oppbevaring! Hun har blitt inspirert av bloggen min. Veldig stas! 



Jeg har også fått lov til å vise noen flere bilder. 


Flinke Monica har laget et hekleteppe utifra oppskriften min. 
Lys og lekkert til badet. Oppskriften finner du her. 

Titt innom Monica sin blogg Monicas hus, der er det mye fint å se! 




Kule Frk.Elton har laget dette fiiiine heklede teppet 
utifra samme oppskriften. Jeg digger det! 



Frk.Elton har også laget disse stilige betonglysestakene. 
Inspirert av lysestaker fra dette innlegget her. 


Anbefaler varmt en tur innom bloggen til Frk.Elton, her.



Takk for at jeg fikk dele bildene deres, jenter! 


Håper du fikk litt inspirasjon, 
og noen tips til nye bloggere å besøke! 




Fortsatt god tirsdag!





3 kommentarer:

  1. Så kjekkt når ein kan få inspirasjon hos slike kreative som deg❤️Du er så flink!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Så koselig :) Tusen takk for både anbefaling og godt ord :)
    Du er topp og det er vel egentlig vi som skal takke deg for gode tips til inspirasjon :)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine tepper, skulle ønske jeg kunne hekle:) Får mange fine ideer fra deg:)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!