søndag 10. november 2013

DIY serviettringer







Jeg var på et loppemarked for noen uker siden  
og fant en haug med gamle ringer brukt til gardinoppheng. 


Perfekte serviettringer, tenkte jeg! 








Bruk en tang til å få ut klemmen. 

Jeg har beholdt noen ubehandlet, og malt noen svarte. 
Kanskje en idé å spraye noen med gull til å pynte julebordet med? 


Mor eller svigermor har sikkert noen slike ringer på et loft eller i en kjeller! 


Jeg er nok over middels glad i borddekking og serviettringer, 
og har tidligere laget serviettringer av trekuler, de kan du se her. 



Ha en nydelig søndag og farsdag! 




PS: Hjertelig velkommen til nye følgere! 
Håper dere vil finne inspirasjon her. 





6 kommentarer:

  1. Du er berre gode altså,så kreativt:))
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  2. Altså, bare at du klarer tenke tanken om at "dette kan bli perfekte serviettringer", imponerer jo helt vanvittig! Og deretter går du hen og fikser det sånn ;) fantastisk kult. du er god. takk for inspirasjon. ps. takk for veldig koseig melding til meg - og jeg ble SÅ gla for fremgang på det området du skrev om. Litt frem her og, men det er et langt stykke igjen å gå :/
    God uke til deg, fine Torill. klem

    SvarSlett
  3. Så lurt!
    Hadde ein heil pose med slike i huset eg solgte, trur dessverre ikkje dei vart med på flyttelasset.. Litt synd, hihi ;)
    Ha ein fin kveld!
    Klem Gina

    SvarSlett
  4. Knallide!! Ser lekkert ut. Du er Så flink!!
    Klem♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!