søndag 17. november 2013

DIY Kurv av filt









Jeg har laget en superenkel kurv i filt. 
Perfekt til mandariner, nøtter eller snop. 







Oppskriften finner du her. 

Jeg tok julerøde sløyfer i min kurv. 
Begynner å bli klar for julekosen! 



Jula nærmer seg med stormskritt nå,
har du kommet igang med forberedelsene? 

Du kan finne tips til hjemmelagde julegaver 
samlet i dette innlegget her, fra november ifjor. 
Eller du kan lete frem innleggene fra november 2012 
i bloggarkivet i menyen til høyre på bloggen.  



God søndag til deg! 




PS: Bloggen har rundet 120.000 sidevisninger nå. Veldig stas! 
Takk til alle trofaste lesere for besøk og koselige tilbakemeldinger! 



1 kommentar:

  1. For en god ide...og kjempefin var den også!
    Tar meg en tur innom innlegget om hjemmelagde julegaver også jeg!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!