fredag 11. oktober 2013

Utfordring til deg!





Hverdagsbloggen er først og fremst en blogg med gjør-det-selv-prosjekter, 
og jeg ønsker mest av alt å inspirere dere som er innom her! 

Tenk om jeg kunne smitte noen med litt skaperglede og kreativitet! 


Jeg får mange gode tilbakemeldinger fra fine folk 
som har blitt inspirert av prosjekter eller tips fra bloggen min  
- det gjør meg så utrolig ydmyk og glad! 

Det hadde vært kjempegøy å se noen av disse tingene dere har laget. 







Så, jeg sender ut en UTFORDRING til deg.

Har du blitt inspirert til å gjøre et gjør-det-selv-prosjekt 
du har funnet her på Hverdagsbloggen? 

Send et bildet av resultatet da!! (Jaaaa, gjør det!) 
Så kan jeg velge ut noen å vise frem på bloggen. 
(Enten med navnet ditt eller anonymt.) 

Fy, det hadde vært stas! 
Hiv deg med da vel! 


Bilder sendes på e-post til torilfn@gmail.com. 
(Før 1.november.) 


Ønsker deg som er innom en strålende fin helg! 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!