søndag 27. oktober 2013

Tegne-DIY for barna






En enkel og morsom aktivitet å gjøre sammen med barn! 


Plukk blader, forskjellige typer og størrelser.
Legg bladene med "nervene" opp og legg et tegneark oppå. 
Fargelegg forsiktig over bladet med liggende fargekritt (uten papir på.) 








Det er nesten som å trylle - vips kommer bladet frem! 

Tegningene er kjempefine å ramme inn og henge opp. 
Om du vil kan du feste arkene rundt et glass 
og bruke det til oppbevaring, eller som lyslykt. 




Ønsker deg en god ny uke! 



PS: Jeg har laget en egen kategori i menyen til høyre på bloggen: 
"DIY for barn", her finner du flere aktiviteter du kan gjøre sammen med barn. 



2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt huske dette her fra da jeg var lille. Det var sjovt og det synes vidst nye generationer også, at det er. Fint resultat.

    Giveaway inde hos mig denne uge.

    Ha en fin tirsdag. B

    SvarSlett
  2. Hei søte du!
    Først må jeg takke deg for at du legger igjen spor på bloggen min. Det gjør meg glad, for jeg elsker kommentarer og dine er jo så herlige! Jeg har hatt helt stopp på å besøke andre blogger en periode, jeg måtte rett og slett prioritere tiden min. Men nå har jeg endelig hodet over vann og kan endelig dra på besøk hos herlige bloggerinaer som deg *smiler*

    En fantastisk DIY du deler i dag! ELSK! Nå kan jo til og med jeg tegne *fnis*

    Ønsker deg en fortsatt nydelig uke!
    Her er det litt mer hvilepuls enn på lenge og jammen skal jeg nyyyyte det!
    Stoor klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!