onsdag 4. september 2013

Høst og betong




.... for meg hører de to litt sammen! 

Den røffe, grå overflaten passer supert sammen med kongler,  
lerkegreiner, kvister og den slags høstpynt. 

Ifjor på denne tiden støpte jeg også betong. 
Resultatet kan du se her og her. 







Disse to lysestakene er støpt i runde Pringles bokser, 
i ulike høyder. Formene er penslet med formgummi først. 

Fremgansmåte for betongstøp finner du på bloggen min, her 
Eller hos Panduro, her. Panduro har en fin-fin film med fremgangsmåte. 



Håper du har hatt en fin start på september!  


H Ø S T K L EM 



5 kommentarer:

  1. Disse lysestakene er bare utrolig fine:)
    Liker godt fargen og strukturen som kommer fram ved støpingen:)
    Enig at de passer veldig fint sammen med naturmaterialer!:)
    Dersom du tar en tur innom bloggen min kan du være med på min giveaway hvis du har lyst:)
    En fin kveld til deg:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Utrolig fine, betong er tøft!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei fine! Jeg blir alltid inspirert av deg, dine idèer og fine bilder. Betong er kult -og røft. Som høsten ja. Jeg har en sånn betong telysestake stående på nattbordet mitt :) digger :) det er sønnen som har laget faktisk og jeg syns den er kul. Håper du har fine dager. Husker du det vi fant ut vi har felles ifht menighet...? ;) lurer på hvordan det går, jeg...håper alt er vel-også ønsker jeg deg en god helg. klem din vei

    SvarSlett
  4. Så fine betonglysestakar du har laga :) herleg stemning i bilda, så rått og så sart samtidig!

    fin fredag til deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!