tirsdag 24. september 2013

Grafisk bilde





Akkurat nå elsker jeg grafiske mønstre! 



Jeg har satt sammen et grafisk motiv av geometriske former (romber og trekanter.) 
Litt tenkearbeid måtte til, men digger effekten jeg har klart å fange. 






Bildet er laget av akrylmaling malt på lerret. 
I bunnen brukte jeg modelleringspasta for å få struktur. 


Chevron-bildet har jeg malt en gang tidligere, 
det kan du se mer av i innlegget her. 




Kanskje du ble inspirert? 


Fortsatt god tirsdag! 



10 kommentarer:

  1. Så stilig bilde!!
    Likte godt den effekten du har fått fram:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Stilig!! Jeg har virkelig blitt inspirert av deg til å ta frem både blyent og pensel, men jeg har bare ikke kommet så langt enda! Haha.. går litt tid fra tanke til handling hos meg..

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Så flink du er!!
    Kjempekule:)
    Fin tirsdagskveldt til deg:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  4. Så flink du er,nydelig bilde❤️
    Du er så kreativ,kjempegøy å kikke innom deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Du er så flink!! Det likte jeg veldig - og den tøffe effekten - 3D :-)

    SvarSlett
  6. Stilig, så flink du er!:) God helg:)

    SvarSlett
  7. Så flotte bilder!! :D

    Ha en finfin helg !
    Klemmer♥

    SvarSlett
  8. Så stilig, skjønner ikke hvordan du kommer på alt:) Kreativt!
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  9. Tøft! Så flink du er :) Blir alltid inspirert, jeg ;) og du - takk for fin tilbakemelding på hvordan det går med det greiene du vet. Jeg syns det høres fornuftig ut å bytte rundt, for å se om det kan "lette litt"....Man skal ikke bare fortsette for noen andres skyld, om du skjønner. Håper du holder meg oppdatert, syns det er spennende det der :) Ønsker deg en flott søndag. klem

    SvarSlett
  10. Så fint bilde! Nå fikk jeg lyst til å male selv :) Takk for inspo!

    Kat

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!