søndag 29. september 2013

Facelift





På høy tid med en facelift på Hverdagsbloggen! 
Og siden jeg elsker grafiske mønstre for tiden så ble det  
selvfølgelig en ny header med geometriske figurer. 

Mønsteret er ganske likt det jeg utarbeidet til bildet 
jeg viste frem i forrige innlegg, med romber og trekanter. 

Denne figuren har jeg tegnet i et tegneprogram. 








Vil anbefale tegneprogrammet jeg brukte, OpenOffice Draw.  
Superenkelt, innholdsrikt og samtidig helt gratis. Det kan vi like!  


Forresten... Kremmerhuset-bloggen viste frem en av mine DIYer tidligere i uka.  
Veldig stas! DIYen var en settekasse med elghoder, du finner innlegget her. 
Hver onsdag fremover viser Kremmerhuset frem DIY-tips! Følg med! 



Ønsker deg som er innom en strålende fin hviledag!






5 kommentarer:

  1. Stilig :) Veldig kult bilde i innlegget under her også!
    Tror min blogg skulle hatt en facelift også men mangler en plan.. hehe
    God søndag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så stilig header - enkel og ren)
    Kjempeflott den settekassen:)

    Ha en finfin søndag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Så knallstilig header:)passet så bra til bloggen din!
    Nyt kvelden skjønne deg❤️
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempetøff header!!
    Så stas med innlegg for kremmerhuset:))
    Ha en flott søndagkveld:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  5. Stilig header :) Grafisk er og blir kult!
    Gratulerer med innlegg på kremmerhuset-bloggen :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!