mandag 5. august 2013

Livstegn!





Her kommer det et lite livstegn fra meg! 

Høsten nærmer seg, og sommeren går mot slutten. 
Liker ikke å tenke på det, og nyyyyter de siste fridagene. 







Sommeren har vært en av de beste jeg kan huske...  
Gode uker med sol og varme på østlandet, med venner, 
familie, kvalitetstid, shopping, interiørinspirasjon, bading, 
hvile, god mat, sene kvelder, fine opplevelser, og kjærestetid... 

Minner vi kan leve lenge, lenge på! 






En koselig overraskelse i sommer var å 
plutselig finne en av DIY-ideene mine i BoligPluss! 




Tenkt så utrolig stas! Jeg ble glaaaad! 
DIY-prosjektet med serviettringene finner du her. 





Favoritter på bordet: Serviett og sugerør fra Granit, fasettvase fra Bloomingville,  
lysestaker fra Broste Copenhagen, BoligPluss, og sjokolade fra Freia.. ;)  



Tar nok litt tid før jeg lander etter sommeren og kommer inn i hverdagsrymte  
igjen, men gleder meg til å dele prosjekter og inspirasjon med dere utover høsten.  


Nyt sensommeren! 


K L E M 



PS: Koselig å se at flere har tittet innom bloggen i juli også :) 
Om du vil kan finne meg på Instagram, torilfn. 




5 kommentarer:

  1. Hei Toril :)) Sååå flotte bilder du har her! Nydelig med svart og hvitt - bare ELSKER det :)

    Kos deg i dag :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. man skal prioritere annerledes i feriene.. Men gleder meg til du starter opp igjen med bloggingen for fult :)
    Ønsker deg en fortsatt god ferie :)

    SvarSlett
  3. Så deilig med ein flott ferie full av kjekke ting,det lever ein lenge på:)
    Pga flytting så har det ikkje blitt noko ferie her iår men får ta det igjen!

    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder! Så stas med DIY`en i Boligpluss:)
    Kjedelig når ferien går mot slutten, skulle vart litt lenger:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Så gøy å komme på trykk :)

    stikker bare innom her for å takke deg for fine ord inne hos meg.
    jeg har helt detti av lasset på kommentering, det hopet seg opp så mye her rett før sommeren. Så jeg tok like godt sommerferie jeg *ler*

    Men nå er jeg tilbake og håper på å komme tilbake i bloggmodus for fullt.

    Håper resten av sommeren har vært fin og at dere er fulladet for høsten.

    Ønsker deg en nydelig søndagskveld.
    klemklem
    -Maia

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!