mandag 26. august 2013

Insta-minner





Oioioi... tiden flyr avgårde! 
Lite aktivitet på bloggen, men mye 
aktivitet ellers i hverdagen... Og på Instagram! 
(Du finner meg som torilfn.) 


Deler noen hverdagsbilder med dere. 




Gåtur i nydelig natur. 



Fisketur med kjæresten. 



Kaffidrikking på jobb. 



Tærne i vannet en solskinnsdag. 



Bærplukking med fine folk. 



Ville tipse om denne siden 
(som jeg ikke har prøvd selv enda, 
men har store planer om å teste snart!) 


StickyGram, en side hvor du kan gjøre 
Instagram-bildene dine om til magneter! 

Slik kan sommerminnene varme langt 
utover høsten og vinteren! 


I like it! 



Nyt siste resten av august! 

K L E M 


PS: Har en DIY på gang, 
håper på å få delt den med dere snart! 




2 kommentarer:

  1. Så fine bilder:) Instagram er kjekt, går fortere enn blogging:)
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjære gode deg! SÅ lenge siden jeg har vært innom - og sendt deg noen gode ord. Jeg har tatt fullstendig sommerferie...og det har vært veldig godt. Ser jommen ut som du har hatt en flott sommer? :) herlig med små glimt :) Men du - ikke forsvinn fra blogglandia, da :) vil ha deg her ;) sender en god klem din vei og jeg gleder meg til ny diy ;) god uke!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!