onsdag 19. juni 2013

Kjøkkenhåndkle (diy)






Jeg kjøpte et par kjøkkenhåndklær billig på Princess, 
og ved hjelp av en tekstiltusj fikk disse sitt helt personlige design. 

Pannekake-oppskriften vår er nå foreviget på den ene, lett tilgjengelig. 






Hva med å dekorere med en gammel familieoppskrift, eller kanskje gi bort et  
kjøkkenhåndkle med noens yndlings-oppskrift på? Koselig og spesielt. 


Og du? Nå finner du meg (og mine prosjekter) på Instagram. 
Litt mer personlig enn på bloggen, og ofte med en liten sniktitt på  
DIYene før jeg starter, eller når jeg holder på. Du finner meg som torilfn. 
(Alt relatert til bloggen finner du under #hverdagsbloggen.) 


Håper du har gode sommerdager! 

K L E M  




8 kommentarer:

  1. Tusen takk for kjempe flott tips! :)
    Det ble jo skikkelig fint! :)) Og jeg som elsker å skrive i tillegg! :)
    Kjekt at håndkle kommer fra Princess hvor jeg jobber! ;)
    Dette er iallefall et tips som jeg kommer til å bruke! :))

    Ha ei strålande uka og snart kommande helg! :))

    Klem Evy

    SvarSlett
  2. Så bra tips!!
    Artig å gi bort i gave også!:)
    Mmm nå ble jeg en ide rikere!!:)
    Ha en superfin dag!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  3. Så knallfint flinke deg:))
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så fin DIY, ble inspirert! Riktig god helg til deg.

    SvarSlett
  5. Da fant jeg deg på instagram - så flott. Nydelige håndklær forresten. Flott ide. Linda Bjugn

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Så fine de ble, flinke du!!
    Tusen takk for nok et flott DIY tips fra deg.

    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  7. For en herlig gaveidè! liker bloggen din, her vil jeg gjerne komme innom flere ganger :) så jeg legger meg til som følger!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!