tirsdag 25. juni 2013

Hundre tusen!




Hundre tusen sidevisninger!! Kan du tro det?! 

Jeg er ydmyk og takknemlig for responsen dere har 
gitt meg igjennom bloggen min. Dette er virkelig stor stas! 
Tusen, tusen takk til alle dere skjønne lesere, dere inspirerer meg! 


Hundre tusen sidevisninger feires med kaffi og cookies på 
mitt aller ferskeste DIY-prosjekt; et fat dekorert med porselenstusj. 








Jeg ELSKER chevron-mønster! 
Flere som gjør det?!  

Det kule avlange fatet er kjøpt på Europris, 
porselenstusjen er fra Panduro. 


Håper dere har gode sommerdager! 
PS: Du finner meg på Instagram (torilfn.) 

K L E M 




13 kommentarer:

  1. Så stilig fat!!
    Du har hatt en jobb der. Ikke så enkelt å få det så fint som du har gjort det!:)
    Har ikke prøvd meg med porselenstusj men det ser jo utrolig gøy ut!!
    Fin dag til deg!:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  2. Vet du jeg glemte å gratulere deg med 100 000 visninger!!
    Du har en inspirerende blogg og bildene dine er veldig fine!!:) GRATULERER!!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse med så mange sidevisninger,så gøy:)))
    Kjempefint fat du har laga,du er flink!
    Nyt resten av dagen!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Weee, gjett om jeg skal ha en slik tusj!!!
    Ante ikke at det fantes :)

    TUSEN TAKK for tipset!
    Funker den fint når man vasker det i oppvaskmaskinen også?

    Klem Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann Nina! Så gøy at du ble inspirert!! ;) Tusjen skal herdes i stekeovnen i 90 min, på 160 grader - da tåler den oppvaskmaskin! Genial oppfinnelse! ;)

      Ha en fin-fin dag!

      Slett
  5. Grattis,fant bloggen din nettopp:)) kjempefine!
    La meg til som følgjer og lykke til med neste 100 000 ;))
    Ha en fin kveld.. Klem Siv Mette

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med så mange fine visninger! Velfortjent :)

    Så kult fat du har laget deg, digger mønsteret!

    Og du: tusen takk for så fin kommentar på siste innlegegt mitt!

    Fineste sommerkveld til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  7. GRATULERER MED SÅ MANGE VISNINGER!
    HERLIG BLOGG DU HAR
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  8. Jajaja! Det kan jeg forstå! Du er så flink :) grattis med så fine tall! Ha en fin onsdag :)

    SvarSlett
  9. Så herlig blogg du har! Gratulerer med så mange visninger. Jeg gleder meg til å følge med her videre!

    Klem fra Tone

    SvarSlett
  10. Grattis, grattis med masse gjester og takk for nydelige feire-bilder! KLem♥

    SvarSlett
  11. Gratulerer med så mange sideisninger! det er ikke ufortjent - DU er dyktig. Kommer stadig med inspirerende innlegg og gode ideer :) Ja takk til enkle DIY-posjekter, det passer en rastløs sjel som meg :)

    Ønsker deg en fin fin helg!
    Sommerhilsen fra Elsabeth

    SvarSlett
  12. Gratulere og vel fortjent. Du er jo kreativiteten selv!! Elsker Chevrom mønster og fatet - dette må jo prøves !! Takk for tips:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!