søndag 9. juni 2013

Gaveposer (diy)




Her kommer en enkel måte å lage papirposer på. 

Aller først bretter du ned kantene som kommer til å vise i åpningen på posen. 
Kanten kan du lime med lim eller en smal dobbeltsidig teip. 

Bunnen lager du ved å "pakke inn" en tykk bok, slik du normalt 
ville pakket inn en bok med gavepapir. Ta boken ut og brett inn sidene. 

Hullene til håndtaket/båndet lager du med en vanlig hullmaskin. 
Båndene festes med store knuter på innsiden. 










Jeg har laget to ulike poser, en med håndtak og en som er lukket med hyssing.
Papiret er (selvfølgelig) fra favoritten Søstrene Grene. 



Ønsker deg en nydelig søndagskveld og en god ny uke! 

K L E M 




5 kommentarer:

  1. Kjempefine gaveposer !
    Hadde jeg bare hatt 10% av kreativiteten din ;-)
    Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  2. Så enkelt? Det har jeg aldri tenkt på. .Takk for tips på super fine papirposer :)

    SvarSlett
  3. Så kjempe fine de var!
    Liker så godt alle dine smarte tips og fine forklaringer! :)

    SvarSlett
  4. Å så lurt :) Har alltid stressa med å lime papir på ferdige papirposer eg, men desse var jo berre så lekre. :) Trur eg må laga opp nokre til julepresangange ;) Lika greit å begynna no så er dei kanskje ferdig til jul :P
    Takk for du deler :)
    Gina

    SvarSlett
  5. Så utrolig søte de posene er :) Kjempeflink du!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!