søndag 30. juni 2013

De beste tingene




... i livet er gratis. 
Som nydelige lupiner. 

Og kjærligheten, vennskapet,  
ekteskapet, familien, tid sammen... 









Vi vet innerst inne at det er sant, men prøver likevel hele tiden  
å kjøpe oss lykkeligere, ofte på bekostning av den lykken som ikke koster noe... 


Imorgen er juli her! Og for meg og guttene mine betyr det ferietid, sammen! 
Avslapping, opplevelser, nye impulser, shopping i spennende butikker, 
kvalitetstid med familie og venner, sol og varme, god mat... en deilig miks! 


Jeg tar med meg disse visdomsordene inn i ferien min, 
og anbefaler deg å gjøre det samme :) 

Ta vare på hverdagslykken i sommer.  
God sommertid til deg! 



S O M M E R K L E M



PS: Det blir stille på bloggen hele juli, 
men du finner meg på Instagram (torilfn.) 




8 kommentarer:

  1. Så vakkert sagt og herlige bilder:))
    God sommer til deg:o)
    Følger dei på instagram eg;))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Nydelig sagt og vakre bilder❤ønsker deg ein flott sommer!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Det er så sant så sant. Man blir fristet over alt og ønsker seg så mye at man glemmer nesten de små gledene. Rikest er de som kan glede seg gjennom de minste hverdagsgleder ;)

    GOD sommer til deg! Vi ses på insta, ja :)

    SvarSlett
  4. Nydelig skrevet og flotte bilder:)
    Nyt ferien!
    Klem

    SvarSlett
  5. Du har ett godt poeng der, Toril ♡
    Det var nydelig farge på de blomstene du hadde funnet. Jeg finner også glede i markblomster for tiden :-)
    Ha en riktig flott ferie, nyt guttene dine og tiden med familie og venner.
    Sommer klem fra meg ;-)

    SvarSlett
  6. Fine sanne ord....og fine bilder...

    Riktig god sommer til deg og dine:)

    SvarSlett
  7. Fiiiin hverdagslykke. Glede i livet. Små og store gleder. Viktige gleder.
    Å sette pris på alt som finnes rundt oss. Det er godt.

    Nyt ferien sammen. Jeg håper den bringer gode stunder, avslapning, kos, stillhet, og energioppsamling. :-)

    SvarSlett
  8. UNDERBARA BILDER HÄRINNE:) din blogg är verkligen jättefin...Har du bloglovin??

    Kolla in min blogg för inredningstips:)

    LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!