mandag 6. mai 2013

Pl.56



Plansje nr. 56 
fra Dybdahls Zoologiske plancher 
ble min på et loppemarked rett før helgen!! 

Heldige meg! 

Plansjen er produsert i Berlin, 
og har blitt brukt i en årrekke i undervisning  
på barneskolen jeg gikk på da jeg var liten. 
En skole som ble bygget i 1930. 









Det har akkurat blitt bygget ny barneskole i bygda, 
og derfor valgte de å tømme loftet på gamleskolen... 
For en fryd av et loppemarked! Skatter overalt! 

Jeg har ikke funnet den perfekte veggplassen enda. 
Plansjen er akkurat like stor som tven vår, så jeg tuller  
med at jeg skal bytte ut skjermen med insektene....;) 

Æresplass skal den iallefall få! 


God mandagskveld! 

K L E M 





5 kommentarer:

  1. ÅÅ så heldig du er!! Drømmer om en slik plansje jeg også :)
    Hadde glatt byttet den ut i tv`n ja ;) hehe!
    Ha en fin kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei, så gøy med slike loppis funn:):)Blir spennende å se om du får byttet det ut med tv`n..hehe:):)

    Håper du får en fin uke:):)

    Klem

    SvarSlett
  3. Heldige deg, den var virkelig flott! :)

    Må se om jeg får tak i noe sånt! ;)

    Ha ei flott uke! :)

    Mai klem fra Evy

    SvarSlett
  4. Åh SÅ fin!! Misunnelig!
    Heldig med den:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig!
    ELSKER gamle plansjer (og kunne bytta ut tv-skjermen med èn any day:)

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!