lørdag 4. mai 2013

Oppbevaring



...til kontoret, heklet i tekstilgarn. 

Jeg liker det! 






Har brukt samme fremgangsmåte som på to de to kurvene jeg har heklet tidligere. 
En brødkurv som du kan finne her, og en større kurv til oppbevaring, her 

Oppskrift finner du hos Pickles, på denne siden.  


Tips: Du kan spraye kurven med litt strykestivelse for at den 
skal holde fasongen best mulig. (Men den står fint uten stivelse også.) 

De fin-fine boksene og papiret er fra Søstrene Grene, 
og det lille printet kommer fra favoritten Bloomingville. 



Ønsker dere en god helg!


Toril :)




7 kommentarer:

  1. oj, den var kanontøff, må kanskje prøve meg på det :)
    god lørdag!!

    SvarSlett
  2. Den var knallfine,flink du er som alltid❤
    Fine lørdag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Såååå kul !
    Hmmm, nesten så du burde ta på deg bestilling ;-)

    Du er så flink.
    God lørdag. Klem

    SvarSlett
  4. Veldig stilig og tøft! :)
    Innnom med en klem og en god helg-klem :)

    SvarSlett
  5. Super fin :)
    Veldig moro å hekle med det garnet, lagde en matte etter oppskriften din for en stund siden, digger den enda :)
    Ha en fin fin helg flinke!
    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempe flott! Jeg prøvde meg på denne typen hekling men fikk ikke til.. Hehe.. Klarer vist ikke å forstå oppskrifter med rundt og rundt hekling... Men heldigvis gjør mamma'n min det ;-) Så heretter lar jeg hun ta seg av sånt for meg *ler*

    SvarSlett
  7. Så fint og veldig praktisk! :)
    Takk for flotte tips! :)
    God søndag til deg! :)

    Klem Evy

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!