lørdag 25. mai 2013

Gryteunderlag diy






Laget av porselensfliser som jeg kjøpte på en hobbybutikk, 
bokstavstempler og porselensmaling. 

Malingen herdes i stekeovnen på 150 grader i 35 minutter. 
Etter herdingen tåler malingen både varme og vann. 

Jeg festet filtknotter under flisene for at de  
skal stå stødigere, og ikke lage merker i bordet. 



   



Når de ikke er i bruk får de stå
til pynt på kjøkkenbenken vår... 

Fine og praktiske - det liker vi! 


God helg til deg som er innom! 
Nyt fridagene :) 


K L E M  




15 kommentarer:

  1. Så lurt :-) Våre er kjempe kjedelige kork underlag frå IKEA. Hadde vore mykje kjekkare å dekka bordet med disse :-)

    Klem Eli

    SvarSlett
  2. Åå så fine. Disse burde du lage give away på ;-)
    Flinke Toril!

    SvarSlett
  3. Åååå dei var fine,du er flink:))enig med Line over her!
    Nyt søndagen skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Kjempefine! Hvor har du kjøpt bokstavstempel? Var utrolig fin font ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann! Tusen takk :) Stemplene har jeg kjøpt hos Clas Ohlson for en stund tilbake.. Håper de har de fortsatt!! :)

      Slett
  5. Hei! Nettopp kommet over bloggen din - mye fint å lese her! Jeg kom på at jeg lagde sånne fliser på ungdomsskolen en gang i tiden - det hadde jeg helt glemt! Morsomt tips :-)

    SvarSlett
  6. De var kjempe kuule ;-)
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg *smil*
    -Elisabeth

    SvarSlett
  7. Utrolig fine, tøff skrift!
    Ha en fin ny uke:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så smart, tror jeg må prøve:)
    Fineste mandagen til deg.
    Annelise

    SvarSlett
  9. Tusen takk for at du delte denne ideen. Dette må jeg prøve meg på :) Super fine også som gaver

    SvarSlett
  10. Kjempe fine! :) Vakker tekst! :) Takk for tipset! :))

    Ha ei flott uke! :)

    Klem Evy

    SvarSlett
  11. Disse er jo berre superskjønne:)
    Så hyggeleg at du vil vera følgar av bloggen min, velkommen skal du vera! :)
    Ha ei fine veka!
    Klem Gina

    SvarSlett
  12. Kjempe fine ! for en god ide :D
    Ønsker deg en fin fin uke :)
    -Elisabeth

    SvarSlett
  13. Disse var bare helt fantastiske! :) Tro om man skal lage seg slike selv. De er vel ikke så vanskelige å lage vel? :) De pynter veldig fint opp på kjøkkenet også!:)

    SvarSlett
  14. Så fint og praktisk :) Malte mange slike fliser med porselens maling, en gang i barndommen, dette friser til gjentagelse :)
    Takk for at du deler :)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!