fredag 12. april 2013

Til alle sydamer





Praktisk og fiiiin oppbevaring til diverse syutstyr, 
med nålepute på toppen! 





Jeg har brukt et lite norgesglass. 
Ideen fant jeg her. 


Indianerteltet til sønnen min tar form, sakte men sikkert... 
Sying er ikke det jeg er best til her i verden, så det blir litt krangling 
mellom meg og symaskinen...;) Men kult blir det! Gleder meg til å vise dere  
det ferdige resultatet, og gleder meg enda mer til å la sønnen min leke indianer! ;) 


Takk til alle som er innom bloggen, og takk for alle koselige hilsener! 
Forhåpentligvis får jeg tid til en liten bloggrunde også snart... 
(Blir alltid så inspirert av alle dere flinke bloggdamene!) 

Ønsker deg en GOD helg! 

K L E M 





8 kommentarer:

  1. Dette var kult :)
    Gleder meg også til indianerteltet! Tvi-tvi - og god helg! klem klem

    SvarSlett
  2. Så utrulig stiligt:)
    Gleder meg til å sjå indianerteltet!du er flink!
    God helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så stilig! Og praktisk, ikke minst!
    Lykke til videre med teltet - blir gøy å se det ferdige resultatet!
    Fin lørdag ønskes deg!
    Klem <3

    SvarSlett
  4. Toril !
    Du får det til. Denne var super kul altså ;-)
    Kreativ dame!
    Blir spennende å se dette sy prosjektet ditt ;-)
    God lørdag. Klem fra Line

    SvarSlett
  5. Hei!
    Tusen tusen takk for de fine kommentarene du legger igjen hos meg <3
    Alltid like hyggelig å se når du har vært innom. :)

    Stilig tips til nålepute, kreativt ;)

    Ønsker deg en god natt.
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  6. Den var kul! Herlig med oppbevaring som samtidig ser bra ut:)
    Klem

    SvarSlett
  7. Hei, takk for supert tips:) så spennende med indianer telt. Blir gøy å se resultatet:)

    Ønsker deg en ny fin uke:)

    Klem Kine:)

    SvarSlett
  8. Supert tips!:)

    Ønsker deg en fin ny uke,
    Klemmis fra Jatte♥

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!