onsdag 3. april 2013

Planlegger




... å lage et indianertelt til den lille indianeren min :) 

Supert til innelek, og nå når våren og sommeren kommer 
er det helt perfekt for utelek på verandaen! 

Om du søker på "tipi diy" (eller teepee diy) på google eller pinterest finner 
du massevis av inspirasjon. Og du finner oppskrifter på den fin-fine 
bloggen til kreative Mrs Hardy og på bloggen Max and Me. 

Jeg har ikke bestemt meg for fremgangsmåte enda, 
men stoffet har jeg funnet! 





Gamle dynetrekk som mamma har funnet frem fra skapet. 
Elsker fargene og gleeeder meg til å komme igang med prosjektet! 


Kanskje et vårprosjekt for deg også? 


God onsdag! 
K L E M 




4 kommentarer:

  1. Spennende prosjekt - gleder meg til å se:)
    Har dessverre ingen små barn lenger eller barnebarn (ennå), ellers så skulle jeg ha hengt meg på og laget en tipi:)

    En fortsatt fin uke til deg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Stilig, gleder meg til fortsettelsen:) Eldstemann her ønsker seg også et telt, mulig det må bli et prosjekt her og etterhvert...
    Klem

    SvarSlett
  3. Oi, fantastisk! :) blir for avansert for meg, slikt får jeg ikke til - men skulle gjerne hatt et :) kanskje det går an å kjøpe...ehm....Ønsker deg en fin april dag, fine du- Har ikke fått besøkt deg på en stund pga eksamen, men jeg kommer sterkere tilbake. Hold oss oppdatert på teltet da. klem klem

    SvarSlett
  4. Dette har jeg også lyst til å prøve på! Det må jo være perfekt for den lille snuppa mi og oppholde seg i på terassen! Kjempefine stoffer, herlige farger! Ha en flott dag! Klem fra Eli Anna

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!