fredag 19. april 2013

Nytt print




Bildelisten på stua har fått et nytt DIY-print! 

Fikk ideen sent en kveld, og kom dragende med en stempelpute for 
å få fingeravtrykket til min kjære mann, lenge etter sengetid... 
Men har man først fått en idé i hodet...;) 

Jeg fikk selvfølgelig et fingeravtrykk, selv om kjæresten min 
ikke skjønte helt hva jeg holdt på med...;) 

Jeg laget mitt eget fingeravtrykk oppå det første og formet et hjerte av de to. 
Ved å scanne avtrykket fikk jeg blåst hjertet litt opp i størrelse. 

Under skrev jeg mitt favoritt filmsitat: "You complete me."  
(Fra Jerry Maguire med Tom Cruise.) 




To mennesker - ett hjerte.  





Om du likte ideen må du gjerne gjøre det samme  
sammen med kjæresten din!  




Jeg har forresten blitt BoligBlogger 
hos BoligPluss! Morro! I den anledning  
har jeg fått et "liker-hjerte" på bloggen min. 
Gi gjerne en stemme om du liker Hverdagsbloggen! 


Ønsker dere som er innom en strålende helg!

Takk for alle koselige hilsener, 
dere varmer hjertet mitt! 

K L E M






10 kommentarer:

  1. Åå, det var skikkelig fint, og ikke minst personlig ♡
    Kommer nok kanskje til å stjele den fine ideen din.
    Likte også bilde ditt ved siden av, med magen.. du gir meg mange flotte tips. Takk, Toril
    Ha en riktig flott helg. Klem Line

    SvarSlett
  2. Å, så herlig fint det var ღ
    Love it :) Elsker bildelisten
    din også, og ønsker meg en
    slik - men har ikke veggplass!
    Mye fint du har satt sammen
    her ღ Ønsker deg en fin, fin
    helg videre, Toril - og nå skal
    jeg ta meg en titt nedover her
    å se litt siden jeg var innom
    deg sist :) Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Dette var en fin idè... veldig fin bildelist med de fineste bilder!

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint! :)

    Ble rørt av teksten under bildet av fingeravtrykkene! <3

    Ønsker deg ein flott søndag! :))

    Klem Evy

    SvarSlett
  5. så søtt. Dette må jeg prøve :) For å få medhold må jeg nok starte litt før sengetid :) hehe..

    SvarSlett
  6. Så flink du er til og lage egne print...♥ det passet fint sammen med det andre!

    SvarSlett
  7. Så stilig Toril!!! :) dette likte je utrolig godt!! Får stjele ideen din! ;) ha en fin uke! Klem

    SvarSlett
  8. For en nydelig idè!! Så koselig å ha et personlig print, det kan vel neppe bli mer personlig ;)
    Tror jeg må stjele den ideen ;)
    Ha en fin ny uke!
    Klem

    SvarSlett
  9. Så kul idé! Veldig fint:)
    Og gratulerer som blogger hos BoligPluss!
    Klem

    SvarSlett
  10. Det ble bare kjempefint:)Og så koselig..
    fin dag til deg!
    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!