mandag 15. april 2013

Leketelt diy





Koselig telt til lesing, avslapping og indianerlek. 











Utgangspunktet mitt var et gammelt dynetrekk, kreppet og røft.  
Detaljene og sømmene er også røffe, inngangen er revet opp og sikset. 

Jeg valgte å lage teltet mitt uten bunn siden tanken er at det skal brukes mye ute. 
Foreløbig har jeg lagt inn en gammel baby-madrass. Den er myk og god å sitte/ligge på. 
Jeg har brukt fire "kosteskaft" som stenger og sydd løpeganger som jeg har tredd stengene i. 
I toppen har jeg brukt hamp for å knyte stengene sammen. 


PS: De nydelig vimplene har jeg bestilt hos Den Lille Vimpelfabrikken som drives av
Anette med bloggen Guttemamma. Anbefaler både vimplene og bloggen! 


Gi en liten lyd om dere ønsker å vite mer om fremgangsmåten min!
Linker med inspirasjon finner dere i et tidligere innlegg, her. 


Ønsker deg som er innom en god ny uke! 

K L E M K L EM





8 kommentarer:

  1. Kjempe tøft!! liker fargen på stoffet også :)
    Kan tro det er populært ;)
    Ha en god kveld!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig flink du er!! Det ble kjempebra :) Tipper der er noen små som gleder seg til å ta det i bruk på varme sommerdager :)

    SvarSlett
  3. Superkult telt !! Og tusen takk for flott reklame og fine ord!! Stor klem

    SvarSlett
  4. Så herlig "kosekrok", små barn elsker jo dette! Herlige pasteller.
    Takk for kommentar inne hos meg, setter pris på det ;)

    Fin Onsdag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  5. Så herlig "kosekrok", små barn elsker jo dette! Herlige pasteller.
    Takk for kommentar inne hos meg, setter pris på det ;)

    Fin Onsdag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  6. Kjempefint telt :) Og så koselig å sitte inni der med bøker!

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  7. Ser der var jo teltet! til og med med en liten tass inni :) herlig med føtter som stikker ut, ser ut som det er en som koser seg allerede :) knalltøft ble det jo - likte at det var så friskt i fargen - og med vimpler på. elsker vimpler. Skal si du er god :) dette blir en hit til sommeren! Håper ellers du har det bra - jeg ønsker deg en fin uke videre. også...et lite ps. jeg skulle gjerne ha mekket et slikt telt, men kommer ikke til om "oppskrift" for jeg får det ikke til likevel...så da så. kan virkelig ikke slike ting..
    klem din vei :)

    SvarSlett
  8. Kjempefint!
    God ide!

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!