tirsdag 30. april 2013

Heklet brødkurv





Ny brødkurv i hjemmet hos oss. 
Heklet på et par kvelder. 








Kurven er heklet i Trapilho tekstilgarn, med heklenål nr.12. 
Jeg tok utgangspunkt i en oppskrift som jeg fant hos Pickles, her. 
Har laget en lignende kurv tidligere. Den kan du finne her. 








Superrask og enkel å lage! 
Kan vaskes i maskin og tåler å bli brukt. 
Det kan vi like! 


Tusen takk for alle stemmene dere har gitt 
bloggen min hos BoligPluss. Dere er jammen gode! 


Fiiiin kveld til deg som er innom! 
Og nyt fridagen imorgen! 


K L E M 





5 kommentarer:

  1. Flinke flinke deg,den var så fin og i lekker farge og❤
    Tenk nå er me kommet til mai,håper den blir sååå fin med sol og varme,lov å håpe,Hihi:)

    Ønsker deg ein fin dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Den vart knall fin:-) Fin gråtone.
    Takk for du deler litt inspirasjon:-)
    Ha ein fine 1.mai:-)
    Gina

    SvarSlett
  3. Kjempefin kurv. Kunne godt tenkt meg en sånn en i fargen petrol.... Meeeen har liksom ikke blitt helt bitt av håndarbeid.... Er nok en litt for rastløs sjel. Ha en fin 1.mai, Toril. Klem

    SvarSlett
  4. Så nydelig! Legger meg til som følger her jeg og håper det er greit? Ha en flott dag!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig velkommen som følger Anne! Kjempekoselig :)

      Slett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!