onsdag 10. april 2013

Diy utfordring





Fine Diana med bloggen My Dream har en utfordring på gang! 
Hun vil gjerne se våre aller beste DIY-prosjekter, 
og jeg hiver meg på.. DIY er jo så gøy! 

Jeg har litt problemer med å velge bare ett bidrag, 
så her kommer mine to favoritter: 









Du finner alle DIY prosjektene mine  
under etiketten DIY i menyen på høyre side. 

Håper du kan finne litt inspirasjon her! 



Anbefaler en tur innom My Dream også.  




Du finner utfordringen og alle de fine bidragene her. 



"Creativity is contagious - pass it on!" 
- Albert Einstein 



 Ønsker deg en fortsatt god uke!

K L E M






1 kommentar:

  1. utrolig vakkert bidrag <3 tusen takk for at du vil vere med :)

    Klems Diana.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!