tirsdag 26. mars 2013

Eggeskall av gips





Eggeskall laget av gipsbånd. 
En kjempe lett og morsom DIY. 

Jeg brukte påskeegg fra ifjor, men du kan bruke en ballong også. 
Dekk egget/ballongen med plastfolie, og legg på biter med fuktet gipsbånd.  

Om du ønsker en glatt flate kan du smøre gipsen utover. 
 La eggene tørke natten over.  


Kul effekt av ekte eggeskall. Skjørt og vakkert! 








Fyll egget med blomster eller fjær, plant karse, 
bruk det som skål til frukt eller sjokolade... 


Jeg har en plan for mitt! 
Bilde kommer senere....;) 


Ønsker deg en god påske!

Klemmer fra meg :) 




4 kommentarer:

  1. Supert tips! Dette har jeg faktisk gjort - ikke i år, men før - og det anbefales, knallfint blir det! :)
    Håper du har gode påskedager så langt. Sender en god klem med ønske om fine stunder. klem

    SvarSlett
  2. ett slikt egg laget minsten min i barnehagen og det er sååå fint. nydelige og sarte bilder du viser, god påske ønskes deg og dine :-)

    SvarSlett
  3. Oi så lekkert - et flott tips:)

    En riktig fin onsdag og en god påske til deg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!