onsdag 27. februar 2013

Sock Bunny




Blir så glad når folk kommer på gode DIYer 
og deler dem med oss andre! 





Flinke Mrs Hardy laget en slik sokke-kanin for en stund tilbake, 
og jeg syns den var så utrolig kul. Måtte prøves! 

Mrs Hardy fant DIYen på den fine bloggen Lil Blue Boo. 




Mrs Hardy sin kanin finner du her, 
og oppskriften finner du hos Lil Blue Boo, her. 





Ganske søt, ikke sant? 


Anbefaler bloggen til Manuela Hardy på det varmeste.

Ønsker deg som er innom en fortsatt GOD dag! 

K L E M






8 kommentarer:

  1. Hihi, så søt :) Morsom diy dette her ja :)
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Din ble kjempefin!
    Tusen takk for varme ord også, det varmer :D
    Ha en finslig onsdag!

    SvarSlett
  3. Så skjønn!! Tusen takk for koselig hilsen inne hos meg også :) Er godt å høre at en har vært savnet :) :) Takk i lige måde!!

    Muligens jeg må prøve meg på en slik herlig bamse jeg også.

    Klem Camilla

    SvarSlett
  4. Så søt!
    Ha en fin dag!
    Klem <3

    SvarSlett
  5. Kjempesøt!
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fin den var :-) Lur idé!
    God helg til deg.
    Klem Monica :)

    SvarSlett
  7. Jupp, kjempesøt Kanin.
    Fortsatt god helg til deg!
    PS! takk for kommentar inne hos meg, vi ses ;)

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  8. Superskjønn ღ
    Ser at det var en liten stund
    siden jeg var innom - så jeg
    må gratulerer deg med dagen som
    var 24. februar ♫.♪♪♫.♪..♫ ♫.♪♪..
    hipp, hipp hurra til deg :) Håper
    du har hatt en fin vinterferie og
    så ønsker jeg deg en fin uke som
    kommer. Klem fra Mette :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!