mandag 25. februar 2013

Lys med fjær




Verdens kuleste servietter fra Bloomingville 
er perfekte til å dekorer lys med! 






Alle lysestakene er fra Broste Copenhagen, en ny dansk favoritt hos meg.

Ideen har jeg fått fra den herlige bloggen SignePling, 
og den samme DIY'en finner du også hos The Super Ordinary. 

Takk for herlig DIY tips! 

Man kan selvfølgelig bruke denne teknikken på 
servietter som ikke har fjær og er fra Bloomingville også...;) 


GOD UKE! 

Ta på joggeskoene og nyt bar asfalt, 
solskinn og fuglesang! Det nærmer seg vår!! 


Klem fra meg :)




8 kommentarer:

  1. Flotte lysestaker :) Og lys :)
    Kjøpte inn noen slike servietter i fjor, men har ennå ikke kommet så langt at jeg har fått dem på lysene enda ;)
    Ha en herlig tirsdagskveld :)
    Gina

    SvarSlett
  2. Så stilig, dei serviettane er knallkule, og perfekte til og dekorera lys med:-). Stilig.
    Fin kveld til deg:-)
    Klems Evelyn:-)

    SvarSlett
  3. Så fine lysene ble ;-)
    Bar asfalt ? Allerede ? Her må vi nok vente en måned til....

    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. kjempe fine lys! :D de serviettene står høyt oppe på min ønskeliste!

    SvarSlett
  5. Kjempe flotte lys i flotte lysestaker! Fin dag til deg:-)

    SvarSlett
  6. Oi, de ble jo kjempefine!
    Spesielt det store, et sånt må jeg også lage :)

    God helg!
    -Signe

    SvarSlett
  7. Jeg er nok ikke den eneste som har latt meg inspirere til å lage disse lysene...MEN i går opplevde jeg noe som jeg synes alle må varskues om. Tente 2 lys (lange) til middagen og fikk skryt over hvor fin de var. Da oppvasken skulle taes stod jeg med ryggen til lysene i kanskje toppen 3 min og på den tiden hadde det ene lyset flammet opp og brent nesten helt ned med stearin utover bordet...Så det er kanskje best å holde seg til kubbelys om man skal pynte på lys, da kommer ikke servietten så nærmt flammen. Ha en fortsatt fin dag ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!