tirsdag 12. februar 2013

Livstegn



Det ER fortsatt liv i både meg og bloggen! 
Men sykdom stjeler alt av overskudd og energi for tiden... 

Mitt lille livstegn kommer i form av deilige vårbilder 
med herlige nyheter fra Kremmerhuset. 







Fotograf Anniken Zahl Furunes


Lengter, lengter, lengter etter friskere, varmere tider! 
Flere som gjør det?! 


Og dere.. takk for trofaste besøk og  fine tilbakemeldinger  
selv om det har vært litt stille fra meg i det siste! :) 

Ønsker deg som er innom en FIN kveld! 


K L E M





6 kommentarer:

  1. Usj, sliter med sykdom selv. Ikke noe kjekt i det hele tatt. Men går på antibiotika nå så håper det gjør susen. Jeg har selv surfa rundt på Kremmerhusbloggen/nettbutikk og drømt meg vekk. hihi.

    Riktig god bedring til deg!
    Smil fra meg! :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Herlige bilder!! ...vi er nok mange som lengter etter lysere og varmere dager nå, veldig godt å kunne drømme seg litt bort :))
    Ønsker deg en riktig fin onsdag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder, ja jeg lengter etter litt mer lys&varme:):)
    Jeg er og litt "off" om dagen, men er nok snart på plass igjen!! God bedring:) god klem:):)

    SvarSlett
  4. Fine, vårlige bilder!
    Mye fristende på kremmerhuset!

    Kjedelig med sykdom! Håper du snart er på beina igjen :)

    God bedringsklem fra Marianne

    SvarSlett
  5. Jeg også elsker alt det nye som kommer på kremmerhuset!! Blir vanskelig å holde fingrene unna alt dette når det kommer i butikkene. ;) Ha en fin uke Toril!
    Klem

    SvarSlett
  6. Har savnet innleggene dine..
    Håper du snart tilbake, frisk og rask.
    Ja, vi lengter etter våren, farger og litt varme og sollys.
    God helg til deg . Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen et lite spor!